Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 16 Januari 2014

PUSAT SUKAN UMS PANGGIL ATLET LAGI


Universiti Malaysia Sabah – Satu pengumuman kepada semua atlet yang akan meyertai sukan SUKIPT Februari ini, Pusat Sukan akan mengadakan satu perjumpaan dan pendaftaran kepada semua atlet yang akan mengambil acara pada 19 Januari 2014 yang bertempat di Kompleks Sukan UMS pada 2.30 petang.

Perjumpaan ini juga merupakan taklimat ringkas yang akan diberikan kepada semua atlet Fasa 1 sebelum berlepas ke Kuala Lumpur pada 2 Februari ini dan 9 Februari untuk atlet Fasa 2. Encik Charles Thomas berkata “semua atlet wajib menjalani latihan pusat yang akan bermula pada 19 hingga 31 Januari 2014 bagi melengkapkan diri untuk bertanding dalam acara masing-masing.”


Kepada atlet yang tinggal di luar universiti seperti kolej kediaman Indah Permai, kolej kediaman KingFisher dan kolej Sri Angkasa, pusat sukan akan berhubung terus kepada kolej kediaman yang ada di dalam UMS untuk memastikan penempatan atlet sempena latihan pusat itu berlangsung.

Pusat Sukan juga akan menyediakan makanan kepada atlet sempena latihan pusat ini dari pagi hingga ke malam untuk memastikan kebajikan atlet terjaga. Atlet yang akan bertanding dinasihati agar menjaga kesihatan dan keselamatan sebelum pertandingan bermula. Pusat Sukan juga berharap agar atlet dapat memberi kerjasama selama program ini berlangsung.
-shahril-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Blogger news

Blogroll