Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 16 Januari 2014

KOLEJ AB UMS ANJUR PERTANDINGAN BADMINTON TERTUTUP



Universiti Malaysia Sabah- Kolej Kediaman Anugerah Bestari (AB) di bawah pengelolaan JAKMAS AB akan menganjurkan sebuah pertandingan Badminton Tertutup Piala Pengetua yang akan bertempat di Dewan Serbaguna AB. Pertandingan ini akan berlangsung pada 11-15 Disember 2013.

Pertandingan badminton yang sering dianjurkan ini memang menjadi tradisi hampir setiap tahun dikelolakan oleh kolej kediaman ini. Penganjuran ini juga merupakan salah satu kalendar tahunan aktiviti-aktiviti yang dianjurkan oleh mahasiswa dalam menarik minat mahasiswa dan mahasiswi kolej kediaman ini untuk menceburkan diri dalam aktiviti-aktiviti yang dianjurkan dalam kolej kediaman ini.

Pertandingan ini juga menyediakan markah SDP kepada penyertaan mahasiswa. Pemenang akan menerima hadiah berbentuk wang tunai, hamper serta sijil yang akan diserahkan sendiri oleh pengetua AB.

Kepada mereka yang berminat untuk menyertai pertandingan ini boleh berhubung terus dengan saudara Andrew dalam talian 0194832452 dan saudara Aqmil – 0138973463.
Pertandingan ini mengharapkan lebih banyak penyertaan dari tahun sebelumnya lebih-lebih lagi penyertaan pelajar tahun satu.

-shahril-

1 ulasan:

  1. please padam no hf tue..its mine..the event oready done..please delete it..do consider it as my privacy...tq...

    BalasPadam

 

Blogger news

Blogroll